Jaha...

Vi hade en lugn dag igår. Jag hade jobbat kortpass på fredagen, så jag var jobbebakis i stort sett hela dagen. Fick sova till 12 :P Tfan gick upp vid 11 med Bums. Det är hårt att vara småbarnsförälder ;)
 Dagen flöt på som vanligt. Vi handlade, Aimée hittade sin kompis från dagis och följde med honom hem och lekte medans Tfan och jag monterade ner studsmattan och sedan gick in och lagade middag. Hämtade Aimée precis när maten var klar, och sedan åt vi och tittade på fotboll på tv:n.

Strax efter sju hörde Ela av sig, vi la barnen och hon kom förbi för att umgås en stund. Som blev flera timmar :P Det var himla trevligt iaf :)
Kvart i elva fick jag sms från Becca, som tyckte att jag kunde komma och möta henne en halvtimme senare. Hon hade varit på bussresa till Tyskland och köpt alkohol, så det skulle bli någon slags fest. Jag stannade till strax efter ett, sedan kände jag att jag gjorde minst lika mycket nytta sovandes i min säng som jag gjorde på festen, så jag gick hem. Blev halvt ihjälskrämd av nått miffo som hade bestämt sig för att smälla av smällare mitt i natten, mellan hyreshuset i byn, så det väsnades som fan...

Just nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska koka klart. Har tydligen drabbats av frukostovilja, vilket är lite märkligt eftersom jag alltid är illhungrig redan innan jag stiger ur sängen på morgonen.. Jaja, det vänder väl.

Idag har jag bara spinning planerat, så vi får väl se hur det utvecklar sig under dagen...

Kommentarer
Postat av: malin

det miffot är min vän som firade sin 40 årsdag :)

2010-11-21 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0