Ojoj...

Dålig dag. Ingen ork och ingen lust. Helst hade jag velat ligga i soffan själv hela dagen och bara få vara ifred. Det lär knappast inträffa. Pläää...
Jag som annars tycker att jag är ganska bra på att hålla mig undan dessa deppiga fallgropar, men i november är det tydligen omöjligt. Det är som om hjärnan hoppat ur själv, och ligger i en hel dypöl av tråkhumör och vältrar sig. Tur att jag har träningen iaf, annars vet jag inte vad jag skulle göra av mig själv.
 
Märkligt att jag så fort jag blir deppig får för mig att shopping är det enda som hjälper :P Just nu fungerar det inte alls kan jag meddela, eftersom jag är pank. Vilket i sin tur medför ett ännu starkare shoppingsug. Men jag är väl medveten om läget, så jag släpper inte efter. Jag ska shoppa när jag får lön. Nödvändiga grejor dessutom, vilket kanske inte är så kul, men några barnfria timmar kanske det blir iaf :)

Ska hitta på någon middag med.. Fast först ska jag sätta mig hos ungarna framför Fåret Shaun :) Det piggar upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0