Önske-vill-ha..

Så här på morgonkvisten! Surfade in på en av mina favoritnätbutiken, Linolin, och hittade detta! Förutom det gamla vanliga, som jag alltid vill ha när jag är där inne :P



Mysig väska! Gillar färgen med, variation från mina gamla bruna handväska...



Och kängor! Ååååh, dessa har jag tittat på innan, på märkets hemsida. De finns i brunt med, men jag gillar de gröna, de sticker liksom ut i mängden. Både väskan och kängorna kommer från El Naturalista, och är miljövänliga och många av deras prudukter är helt återbrukade. Jag har ett par stövlar jag köpte förra vintern, som är helt återbrukade, vilket gör det lite extra kul tycker jag.

De där kängorna vet jag inte om jag kan leva utan faktiskt. Det paret jag köpte förra vintern är för stora nu när jag gått ner i vikt. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle gå ner en storlek om fötterna, men det gjorde jag tydligen.. Det återstår att se om dessa dimper ner i min brevlåda snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0