Roliga nyheter!

Igår var jag på träningsveckans sista två pass. Ett Corepass, i stort sett ståendes, mina arma lår! :P Följt av en timmes Zumba. Stod längst fram med instruktör och en annan väldigt danskunnig människa, för första gången :P Kändes lite märkligt att göra alla rörelser spegelvänt, det blev liksom extra ansträning att hålla reda på vilket håll jag skulle dansa åt :P
Efter passet fick jag roliga nyheter. Instruktören informerade att hon hade tänkt få två Zumbainstruktörer till i byn och att jag gärna fick bli en av dem ifall jag ville :) Gud, va glad jag blev! Har gått omkring med ett sånt där fånigt gravidleende, fast utan graviditeten då, sedan dess :P I vår bär det av för mig och den andra tjejen, det ska bli skitkul. Dessutom fick jag veta att vi antagligen ska ha en Zumbavisning på avslutningen vid jul någon gång, och jag ska vara en av de tre som står längst fram :D
 Jag misstänker att inte alla förstår hur stort detta är för mig. Att äntligen ha hittat något jag gillar att göra, träningen då, förutom handarbetet. Att människor omkring mig sedan ser det, och uppmärksammar det med sånna här förslag är helt sjukt roligt. 
 
Sedan jag började gå ner i vikt innan jag blev gravid med Aimée, har jag funderat på om något inom friskvård kunde vara för mig. Tyvärr så är utbildningarna lite väl långt borta, eller kräver att man har högskole... kompetens? Hitta ord nu :P

Är väldigt glad just nu iaf, ska nog bara följa med och inte planera så mycket, fast att det är min grej att planera :P

Idag ska jag mest invänta sms och information från min beresta Ela, för att se om det blir något Harrys för oss ikväll. Becca verkar vara rätt ordentligt sjuk, men kommer Ela hem så åker Tina, Ela och jag ändå... Känns lite knasigt eftersom vi skulle ha varit fyra men... Krya på dig Becca!!! Jävla sätt att bli sjuk just till idag :P ;) Fick ett sms från Ela igår eftermiddag iaf, och då såg det hoppfullt ut för resplanen... Väntar på dagens första sms nu...

Vi kan ta ett Dagens citat från Bums "Ja ålla den, pnälla?" Om att få hålla osthyveln. Svaret blev nej, trots att hon bad så fint :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0