Släktkalas.

Igår firades min och svägerskans födelsedag hos svärmor. Det var mysigt, men fullt ös, precis som det brukar vara på våra sammankomster. Många barn blir ju mycket ljud. Då är det skönt att vi inte har kalas så ofta :P
 Fick massor med god mat, den senaste veckan har verkligen inte gått i GI´s tecken, men så får det vara ibland, födelsdagsveckan till ära :)

Vi kom hem så himla sent igår, för att vara oss. När jag kom ner från övervåningen efter att ha lagt Aimée så var klockan redan 22:15. Sedan skulle vi packa upp grejer vi fått med oss hem (mat) och alla vanliga saker man har med sig som småbarnsfamilj, ihop med de små presenter jag fick.

Idag har Aimées gympagrupp haft julavslutning. Det var lilla gruppen med de mindre barnen där Aimée går, och den stora gruppen med 7-9åringar. De gjorde kullerbyttor, rullade stock och dansade Bamsedans :) De stora barnen gjorde lite svårare saker, osså var Drillflickorna med och visade upp sig lite med. Sist visade vi upp en zumbadans. Inte alls nervöst :P Det gick ganska bra, förutom att jag kom i lite otakt, men det är ju precis som vanligt ;) Nu är det gjort iaf. På vägen hem fick Aimée skjuts på Axels snowracer medans Bums gick hela vägen i snön. Väl hemma var det dags att skotta lite till, sedan grävde jag fram sparken som stod inknölad i garaget, sedan gick vi hemifrån igen. Tfan och Bums gick till ica, medans Aimée och jag gick till pizzerian och beställde middag. Sedan kom Bums och Tfan tillbaka, vi betalade och begav oss hem, innan maten blev kall och sedan var det dags att äta!
Nu är jag supermätt och inväntar kvällens spinningpass. Det börjar inte förrän halv sex, så det är iaf en timmes väntan innan jag behöver gå hemifrån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0