Tidigt uppe.

För att vara jag, en dag när jag inte har något att göra :P Men jag tänkte att jag skulle ta tillfället i akt att sy lite på ungarnas kalaskläder som jag började på förra veckan :P

Igår har jag en vanlig småbarnsförälderdag. Aimée var på ett gråt och skrikhumör hela förmiddagen, tills hon äntligen fick på sig alla kläder så att vi kunde gå och handla. När vi kom hem från ica stannade Aimée ute och lekte en stund, medans Bums och jag gick för att äta mellanmål. Sedan tog Bums över gråthumöret, och kinkade i stort sett hela eftermiddagen. Men, vid halv tre kom Tfan hem, jag stekte ett jättelass pannkakor, plus GIpannkisar till mig själv, sedan lugnade det sig något.
Framåt fem kom Becca och Jeppe förbi med vetelängd, ett jätterör Smarties till ungarna och mörk choklad till mig och Becca :) Vi bjöd på kaffe :)
En trevlig pratstund hann det bli, innan jag var tvungen att byta om och hasta iväg till spinningen. Där mötte jag upp Malin som redan var förberedd för passet när jag kom. Svettigt var det iaf igår :P Puh!

Hann med en smoothie, en dusch och lite sy innan Dödlig Fångst började på Discovery, och sedan var det läggdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0