Träningsvärk...

När ska jag lära mig att mina styrkepass på dvd inte innehåller stretching, och att jag måste sköta det själv!? Har sån träningsvärk idag, minns inte när jag hade så ont av motion innan :P Men men, jag fick det jag skulle gjort igår iaf. En timmes styrka hemma på förmiddagen och sedan ett spinningpass på kvällen.
Ikväll ska jag knata bort till sporthallen igen, veckans sista pass! Mastodontpasset dessutom, en timmes Core följt av en kvarts vila och en timmes Zumba.  Gött!

Jag har haft smskontakt med Ela idag. Hon åkte från Alstermo igårkväll, för att resa upp till Arjeplog och gå på anställningsintervju. Just nu går det tydligen inte jättebra :P För en timme sedan satt hon i Vännäs och fick matlåda tilldelad sig :P Som det såg ut då så får hon kanske ligga över i Arjeplog inatt, vilket betyder att hon knappast är hemma tills imon eftermiddag. Bajse. Imonkväll ska Ela, Becca och jag in till Harrys och ha tjejkvällsmiddag. Eftersom vi omöjligt kunde få till en tjejkväll en helgdag, eftersom alla jobbar konstiga tider, så fick det bli så här. Nu kanske Ela fastnar i Arjeplog, och Becca har dessutom dragit på sig någonslags infektion, så tjejmiddagen känns lite osäker just nu, måste jag medge :P
 Hoppas att det löser sig iaf *håller tumme*

Nu ska iaf jag sätta mig med lillskiten i soffan och gosa lite. Sedan ska jag väl handla med, innan Aimée ska hem från förskolan. Hoppas att hennes vinterstövlar har hållt tätt idag :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det buss och tåg hon åker så kan jag ju meddela att det tar en sisådär 24 timmar i åktid från Alvesta till Umeå och då kanske inte allt går i ett ändå. Sen är det ju en hel lång resa till Arjeplog också som tar tid! Tror knappast hon kommer vara hemma, tyvärr för er skull...



/Maria

2010-11-10 @ 14:17:58
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0