Utflyktstorsdag.

Bums och jag har varit och lämnat Aimée på förskolan. Idag gick det riktigt bra :) Nu står Bums framför tv:n och äter macka :P Knasiga barn.
Aimée hade en speciell dag idag. Igår tvingade vi henne att duscha, igen. Gallskrik hela tiden, men efteråt var hon glad och sa att det inte alls var "livsfarligt", vilket hon skrek under hela tiden vattnet var igång :P Som belöning för att hon tvättade håret hade jag lovat att fläta hennes hår. Vilket är lite märkligt, eftersom hon aldrig har varit intresserad av hårsnoddar eller spännen i mer än fem minuter. Men när jag berättade att hennes hår kommer att bli vågigt över natten när hon lägger sig med blöta flätor, så var det spännande :) Imorse satt flätorna kvar, med de skulle inte tas ur! Så, jag fick lösa upp dem, samla ihop håret som smitit under natten, och fläta om flätorna :) Hon är så fin i uppsatt och flätat hår, så jag tycker det är roligt när jag får möjligheten att fixa med det. Hon gick iväg stolt till förskolan. Hade hon fått bestämma så hade de inte alls varit ute de första 90 minuterna på dagen, utan inne, så att hon fick ta av sig mössan och visa upp sig :)

Tfan har börjat vara lite ledig om dagarna. Idag kom han hem strax innan 08, och gick iväg igen samtidigt som vi gick till lämningen. Han skulle in till stan för att hämta ut medicin och köpa födelsedagspresent till mig :) Spännande! Han brukar alltid hitta på så bra saker, även om det inte är nått som jag skrivit upp på önskelistan så prickar han alltid rätt!

Igår hade jag Core och Zumba, himla skönt, som vanligt. Börjat få lite ångest för att det ska vara juluppehåll i träningen :P Det hade jag klarat mig utan faktiskt.
Idag är det träningsfritt. I eftermiddag kommer Ela och hämtar mig, sedan åker vi till Kalmar. Ela ska få en ansiktsbehandling, sedan ska vi gå och se Cornelis på bio. Det ska bli najs. Jag kommer inte ihåg när jag var på bio senast :P I somras kanske? Hehe, tiden går fort...

Imorgon är det jobbedag för min del. Bara ett kortpass denna gången, så jag kommer hem igen på fredagkväll. Det kommer väl bli intressant, för Ela och jag lär inte vara hemma förrän 23-23:30 inatt, och sedan ska jag upp vid 05 :P Jaja, jag överlever säkert, det brukar jag ju göra.

I övrigt så fick jag en jävlig mobilräkning igår, jävla skit! Inte alls kul, och den ska vara betald innan jul med. Fan. Va trött jag blir på mig själv. Nästa gång ska jag fan ha kontantkort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0