Stackars bloggen..

Nu har den blivit så där eftersatt igen :P
Det händer inte så mycket dock. I lördags kom mamma hit, hon, Aimée och jag passade på att åka och handla i Nybro. Det behövdes verkligen! Nu är det påfyllt i kylskåp och skafferi igen! Ett tag iaf :P
 På kvällen knatade Tfan, jag och kompisen Malin bort till Becca för att fira hennes födelsedag. Vilken fest! På det stora hela hade vi askalas, bortsett från två killar som var bråkiga, varav den ena försökte provocera Tfan i 90 minuter. Det slutade med att Tfan pratade omkull honom, ovanligt :P
Kom hem vid 04, lite sliten. Upp igen vid 07:30, för då vaknade ungarna :P Sedan var jag uppe till halv ett, tog ett par timmars sovpaus, lagade middag och avslutade söndagen med ett spinningpass :) Låg på 90% av maxpuls i typ 45 minuter, men det var det värt :)

I måndags var det vanlig vardag,förutom att Tfan och Aimée steg upp tidigt föratt åka in till stan och kolla hennes ögon på lassarettet. Det var inget som behövdes åtgärdas det närmaste året.
 Bodypump på kvällen. Har bytt upp mig lite i vikterna nu, och börjar se ordentliga resultat :) Det är verkligen kul!
På tisdagen åkte Bums och jag med Ela in till Växjö. Ela skulle på ett läkarbesök, sedan knatade vi på stan ett par timmar. Vi passade på att gå in på Gina Tricot precis när de hade öppnat, så det gick att röra sig utan att bli mosad :) Hittade leggings, strumpbyxor, höga strumpor och två kjolar :)
Avslutade Växjöturen med en sväng upp till CityGross, sedan åkte vi hem. Hann med ett spinningpass på kvällen med.

Igår hade Bums och jag mys framför tv:n hela förmiddagen. Var och handlade lite, men annars tog vi det väldigt lugnt. Hämtade Aimée på dagis, och ungarna lekte ute medans jag åt ett mellanmål. Sedan gick vi bort till bibblan, och lånade lite böcker. Hem igen, stekte pannkakor, alla åt, städa upp, duschade Aimée, bytte om och gick bort till sporthallen. Veckans två sista pass stod på schemat. Core och Zumba. Tror att jag hade någon slags senilitet igår, för jag glömde bort eller kom fel någon gång i varje låt :P Irriterande! Hoppas det bättrar sig till nästa vecka.

Idag vaknade vi till en rejäl mängd vitt ute :) Snö, snö, snö! Aimée blev så glad att hon studsade upp ur sängen. Hon hann inte sitta någon lång stund vid barnprogrammen, innan hon kom på att hon kunde klä på sig och gå ut innan dagis :) Hon är så glad i de nya vinterstövlarna och den röda vinterjackan som hon och Tfan köpte i måndags:)

Nu ska jag byta en blöja, sedan tror jag att vi tar en repris på gårdagens förmiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0