Höst :)

Min sorts höst. Inte vilken höst som helst. Ljust och varmt, men ändå inte sommarvarmt. Lite kyliga vindar, och bättre chanser till att kunna ha vad man vill på sig.

Idag har vi haft en vanlig morgon. Aimée satt redan vid barnprogrammen när jag steg upp. Började på morgonrutinen, och fick i Aimée och mig själv frukost innan jag väckte Bums, klädde på oss allihop och gick till Draken. Idag skulle Aimées grupp vara i skogen, så det var gummistövlar och överdragsbyxor som gällde. Jag fick t.o.m på henne Moloskaljackan, fast inte förrän hon såg att de andra barnen faktiskt hade jacka på sig :)
 
Jag gick hem igen med Bums, hon åt ett par smörgåsar till frukost. Sedan gick vi ut igen, först till Ica, sedan bort till huset där Becca bor, för att möta upp henne, Dita och Beccas bror. Vi kom iväg på en trevlig promenad, runt Rås. Alldeles lagom, tyckte Bums, som vanligt tröttnar hon efter en timme i vagnen...

Resten av förmiddagen har varit lugn. Bums har varit kelsjuk som vanligt på förmiddagar. Nu sover hon middag, hon har en förträfflig tendens till att somna för middagslur lagom tills att vi ska till Draken och hämta Aimée :P Idag får hon iaf 40 minuters sovpaus innan jag måste väcka henne..

Resten av dagen består av lek och utfodring av barn, middagsförberedelser och matlagning. Sedan drar jag på höstens första träningspass. Lämpligt nog ligger båda mina favoritpass efter varandra. Så, först en timmes Core, och sedan en timmes Zumba efter det. Lägg ihop med förmiddagens promenad, så kommer jag att vara helt avliden när jag kommer hem ikväll :P

Det blir bra. Det ska bli så skönt att komma igång med gruppträningen igen. Jag som var helt allergisk mot gruppträning innan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0