Sjukdomstumtum..

När man går till ica i långsamt tempo, handlar, går till förskolan och hämtar fyraåring och hem igen, och blir bortom matt och yr... Är det ett sjukdomstecken tro?
Jag har sjukanmält mig inför morgondagen. Jag passade på den stunden jag hade rösten kvar, den har kommit och gått under dagen. Det finns inte en chans att jag orkar stiga upp kl 05 och åka till jobbet imon. Tyvärr. Va bra att man jobbar så jämnt att man kan få lite sjukpeng. Eller inte. Hela mitt arbetspass försvinner på karensdagen. Snark.

Nu ska mina barn bestämma sig för om dom vill ut, upp på rummen och leka eller titta på Fåret Shaun. Jag ska titta på fåret. Jajemän.

Hoppas Tfan kommer hem snart.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Krya på dig min finaste fis-Fia! :) Hoppas du blir frisk så du kan body pump:a på måndag, jag har nämligen bestämt mig för att trotsa mitt sunda förnuft och gå på både body pump och handboll.. HJÄLP!



KRAM!

2010-09-25 @ 07:28:42
URL: http://mikaelapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0