Migrän...

Nu har jag varit vaken i tre timmar. Kl 19:00 steg jag upp idag, efter att ha haft migrän sedan kl 03 inatt. Missade min simning. Missade hela dagen om man ska vara petig :P

Jag har välsignats med en ny dator, och en ny avbetalning... Den nya datorn är superbra, men tangenterna är ju inte som på den gamla, så därför tappar jag bokstäver med jämna mellanrum :P En smula irriterande.

Imon är det marknad i grannbyn, upp med ungarna och iväg med bussen. Vad gör man inte för att hålla familjen sysselsatt?
Helgen kommer att bjuda på takmålning, ett missat kalas, ett meandiparty och spinning. Alldeles lagom. Om jag slipper fler migränanfall vill säga.

Nackdelen med att sova bort en hel dag är att man blir så himla hungrig när man väl vaknar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0