Händer inte mycket...

Aimée blev sjuk när vi var på kalas i lördags. Hög feber, hosta och ont i halsen. Hon frisknade till igår, men då insjuknade Bums i samma elände. Idag var båda dåliga, Bums med feber och Aimée med "bara" hosta och snor. Aimée har dessutom fått utslag av febern, röda pluttar som inte verkar vara vattkoppor, eftersom de är väldigt få och inte kliar. Osså blir det inga blåsor av dem heller.

Nu ikväll ville Bums inte ens ha välling. "Ont munnen" sa hon, så jag antar att hon har ordentligt ont i halsen. Skulle inte förvåna mig med den hemska hosta hon haft idag :(

Jag är ensam med ungarna ikväll, väldigt ovant för att vara jag :P Det är bara att vänja sig. Tfan är på teoriinfo på körskolan ihop med Jesper, dessutom smet han in på Lyckliga Gatan och bokade tatueringstid, fyyyyy faaan! Det är verkligen inte schysst nu när jag verkligen inte kan gadda mig :( Han kommer att få lida för detta ;)

Nu väntar jag på att Aimée ska parkera bakdelen på toan och kissa, så att vi kan gå upp för att bädda ner henne. Sedan ska jag äta lite kvällsmat, sedan vet jag inte alls vad jag ska hitta på... Funderar på att sy lite, det tråkiga är bara allt förarbete som måste göras innan själva syendet börjar... Fast det är klart, när man syr små plagg är det ju mindre förarbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0