Snaaark..

Jag firade torsdagen med att vara dassig. Steg upp med Bums vid 09, och gick sedan och la mig vid 11 igen. Sov till 16, då hade Tfan lagat middag. Sedan hade jag inte hjärta att lägga mig igen. Så jag höll mig uppe med familjen, jag var kanske inte det härligaste sällskapet, men jag var här iaf :)
 I övrigt är det ganska lugnt. Jag är ganska gravidfixerad för tillfället, därför skriver jag mest i grav.bloggen, för att skona er som är helt ointresserade av graviditetsrelaterade saker..

Har en stark hittepå-önskan idag, men jag vet inte vad som ska hittas på :P När man dessutom sover länge på morgonen så försvinner liksom hela dagen på något vis. Antar att det kommer bli ica som vanligt, middagslagning osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0