Trött....

Fy fan va trött jag är. Trött på krämpor, ischias, matsug, kalla fötter, saker som inte går som de ska, inställda träningspass, bråkiga barn, sömlösa nätter och allmänt tjafs.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag verkar otrevlig eller ointresserad, här eller när vi ses, men jag orkar faktiskt inte hålla någon fasad. Mår jag skit, så lär det märkas.

Jag är gravid och har en familj att ta hand om, det är allt jag har ork till att lägga energi på. Sedan är det ju trevligt att få ledigt från vardagen ibland, men oftast biter det mig i röven efteråt. Som idag, gick promenad-fick jävlig ischias. Och jag som inte ens hade planerat någon promenad. Fan.

Så jävla omotiverad. Hade jag kunnat sova så hade jag låtit bli att stiga upp på morgonen, men vad tjänar det till, att ligga vaken i sängen?

Blä säger jag bara.

(Dålig dag, eller nej, jag menar vecka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0