Mysdag.

Igår var en riktigt bra dag! Sov till nio, steg upp och åt flingor, servade Aimée, som vanligt. Vid elva kom Ela och plockade upp mig, sedan kasade vi in till Växjö, rakt in på kinarestaurangen :) Härligt! Jag fick min fredagscola med :) Jag hade fodrade regnbyxeärenden, och höll på att få ett anfall på utbudet i stan. I två butiker hittade jag fodrade fodrade regnbyxor, och på båda ställena var det utplockat. Jag hittade blå utan hängslen till Bums på KappAhl och röda ofodrade regnbyxor och blå fleecebyxor till Aimée på Lindex. Då hade jag verkligen gått igenom hela stan. Visst, det fanns fodrat, men då var det hela ställ med jacka, som kostade 5-600kr. Nejtack!

Ela och jag hamnade naturligtvis i skoaffärerna med. Vad annars? Vi är inte riktiga när vi hamnar i skoaffärer, egentligen borde vi nog bli portade, men det är det ingen som vet än ;)

Jag hann vara hemma i 15 minuter, och fräscha till mig lite, innan Freddy, Sandra och Fiona kom och hälsade på. V i hade en trevlig kväll, med frallor och kaka och busiga barn. De åkte hem framåt 22, och i samma veva hivade vi Aimée i säng. Tfan och jag spenderade resten av kvällen framför Änglar och Demoner, i tvsoffan.

Det är nog inte så många som läser, som missat att vi väntar en trea till sommarn. Jag har hållt gravidpratet i denna blogg ganska lågt, eftersom alla som läser här kanske inte är direkt intresserade av mitt gravidpladder, det blir lätt ganska mycket av det om man umgås med sig själv hela dagarna ;)
Så, jag har en gravidblogg. Där skriver jag om allt gravidrelaterat, så vill man inte läsa om mammakläder, barnvagnar, gravidåkommor och märkliga kroppsfunktioner, så behöver man inte läsa. Annars är det fritt fram här!

http://tredjeplusset.blogg.se/

Den är inte vacker, det kanske det blir ändring på så småningom, om jag orkar, men den innehåller allt det som far runt i huvudet på mig om dagarnar. Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0