Vardag..

Vi har hunnit fira jul med min sida av familjen och fira nyår med Becca och Jeppe. Efter det hann jag jobba en skvätt med, det var igår det.

Ungarna fick fina julklappar av min familj. Aimée fick en bebisdocka från Rubens Barn (underbar!), en saga på cd, en gosekossa och bakbord med kavel och kockmössa :) Nöjd var hon!
Bums fick två omgångar Duplo, en fyrkantig nalle och en Timmy Lamm-nalle från Fåret Shaun :) Timmy var bäst tydligen :)
Tfan fick två dvdfilmer och jag fick ett presentkort och en stickningsbok. Vi hade himla trevligt och alla verkade nöjda.

Nyår var osså mysigt. Becca och Jeppe kom hit, vi åt middag, Bums la sig tidigt medans Aimée var med nästan hela kvällen. Vid tolvslaget gick vi ut på gatan och tittade på byns och grannarnas fyrverkerier. Kvällen slutade med att jag la Aimée som somnade så fort huvudet landade på kudden, och Tfan hjälpte Becca att frakta hem Jesper :) Han somnade nog osså ganska med en gång, kan jag tänka mig :)

Dagen efter nyår åkte jag till jobbet, efter att nästan ha försovit mig, eftersom jag har en Iphone, och deras larm tydligen inte funkade efter nyår :P Märkligt... Jobbpasset hade väl kunnat vara smidigare, men mamma var med på jobbet, så vi hade iaf sällskap av varann.

Idag ska vi ta det lugnt. Tfan ska skriva in sig på arbetsförmedligen och jag är hemma med ungarna. Ska väl tvätta lite, annars blir det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0