Semester...

Efter en veckas jävligheter, fick jag en inflammation i tandköttet. Det var droppen, Tfan rådde mig att fly hemmet, och det var precis vad jag behövde höra just då. Jag har världens bästa man!
 
Lättpackade min största handväska och tog bussen till Alvesta och jobbet. Mamma jobbade i helgen, så jag höll henne och E sällskap fredag, lördag och söndag. Skönt. Tog ut mitt penicillin, det fick börja verka och jag satt ner och vilade precis så mycket som jag behövde. Under helgen kände jag knappt av ischiasen alls. Underbart.
 Nu är jag hemma igen sedan söndagskväll, och det är vardag igen, men det var skönt att komma bort.

Idag ska jag träffa BM och se om hon kan göra något åt mitt lidande för tillfället. Mer gravidgnäll går att läsa på gravidbloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0