Början på nått nytt?

Idag har Tfan målat Aimées tak! Äntligen, ett steg i rätt riktning :) Nu är det bara väggarna kvar, och Bums rum och hallen och trappen, och och och... :P

Under tiden gick jag med ungarna till ica, Bums har börjat gå själv så det tar sin lilla tid. Men när man ändå ska försöka hålla ungarna utanför huset en stund så gör det ju inget. De fastnade vid en rutschkana en stund, medans jag träffade en annan mamma att växla några ord med. Sedan gick vi hem, lååångsamt, ungarna åt frukt medans jag stekte småplättar till deras mellanmål. Sedan kom Ela förbi, första gången vi sågs på... nästan två veckor tror jag? Iaf, vi gick igenom bilderna som jag tog på modevisningen i onsdags, under tiden hann Tfan färdigt med taket.

Sedan har Bums och jag sovit i soffan, jag har dragits med en trevlig huvudvärk hela dagen så till slut var jag tvungen att ta en paus.

Resten av veckan har varit ganska lugn. Jag har hunnit gå på alla mina spinningpass, zumban missade jag, för vi fick besök och det kändes en smula ofint att gå ifrån :P

Imon ska Tfan gå på sin sista teorilektion och jag ska vara hemma med barnen. På kvällen kommer förhoppningsvis Becca och passar huliganerna medans jag går på ännu ett spinningpass, härligt :)

Kommentarer
Postat av: Becca

klart jag kommer :) är där vid 18,20 ;)

2011-03-07 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0