Inspostopp...

Blogginspirationen har legat nere över påsken och påsklovet. Men jag har ätit och tränat, det är ju rutin nu. Dock blev det ganska mycket godis över påskhelgen, men det tror jag kompenserades av två enmilsrundor i löparskorna, upptäckte att löparjackan var tre storlekar för stor nu för tiden, attans! Samt två extra långa spinningpass som förmiddagsträning.
 Ikväll har jag spinning igen, men nu börjar jag tråna efter styrketräningen! Tur att jag har morgondagens spinning/styrka att se fram emot iaf. Onsdagen är tydligen veckans köraihopsig-dag! Jag är instruktör på mitt pass 18:00-19:30, föräldramöte med äldsta barnets nya avdelning kl 18:30, sedan kom det fram att Tfans enda fotbollsträning denna veckan osså är på onsdag, kl 18:00-20:00. Min ömma moder kommer hit och vaktar barnen medans jag håller i mitt pass, min medinstruktör har redan tagit ledigt från det passet för födelsedagsfirande, så jag kommer inte loss helt enkelt. Tfan får gå möte och hoppa över träningen. Men som det ser ut nu så gör det inte honoom något, för han verkar ha fått en släng feber...

Äntligen har löpningen letat sig in i träningsschemat! Så himla skönt! Extra skönt känns det när det visar sig att jag kan springa långt! Alltså, långt i min värld, hehe... Nu letar jag fler långa rundor att springa. Dessutom har jag storslagna planer på ett maraton nästa sommar, iiick!

Precis innan påsk betalade jag min operation! Woopie! Nu är det nära. 13 dagar kvar för att vara exakt. Jag har nedräkning precis som Aimée inför hennes sexårsdag på fredag, hihi!

Veckans fundering är som följer, om jag klarade av att sluta röka... Då borde jag klara av att sluta med godis. Det handlar ju bara om karaktär och viljestyra, och sådant tror jag mig ha. Ibland iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0