Frisk!

Äntligen! Förra söndagen gick jag på mitt vanliga spinningpass, och på måndagen fick jag be om hjälp på mitt eget pass. Tokont i halsen, och dagarna efter kom en hemsk hosta ihop med en rinnig näsa. Inte kul alls. Så jag hade träningsledigt i veckan, ännu mindre kul. Jag är verkligen inte duktig på att vila. Fast när jag är sjuk är det ju iallafall lättare än med "vanlig" vila. Då kan jag inte sluta tänka på vad jag hade gjort ifall jag hade "fått" träna, haha!
Men men! I lördags morse vaknade jag med ett ryck! Inget halsont! Det betydde ju att jag fick träna, och vilket sammanträffande att det fanns ett pass att gå på redan kl 10 den förmiddagen, haha... Så jag fick mitt träningspass, bootcampstil i en timme med 3 minuters vila. Sammanlagt. Gött!
Igår blev det den vanliga spinningen, och nu har jag äntligen fått en ordinare plats på det passet. Wohoo! Hade först tänkt ha ett Rondpass på förmiddagen, sedan kunde inte de jag hade tänkt träna med, komma. Så då funderade jag på om jag skulle utnyttja det fina vädret och springa en runda. Sedan insåg jag att det kanske var lika bra att bara ha ett träningspass om dagen de första två dagarna efter förkylningen.
Men idag har jag storslagna planer på löpning. Ikväll håller jag i ett Cirkelpass och då funkar det bra med löpning tidigare på dagen, tycker jag.

I övrigt så är jag nu inne i slutfasen på mitt kroppsrenoveringsprojekt. I veckan fick jag träffa plastikkirurgen, och fick en tid för operation. Så nu hoppas jag kunna gå ner det mesta av de sista kilona tills det är dags för op. Återstår att se om det går, men får jag hålla mig frisk så borde det lösa sig. Förra veckan hände det inget alls på vågen, vilket inte är så konstigt när jag var sjuk. Men nu blir det nya tag!

Som motivation har jag DOM´s nya horts på väg hem! Vi kör en bild på förra säsongens shorts som avslutning. Så sköna! Fler borde träna i shorts! Mycket skönare än dessa lååååånga brallor som smiter åt runt vristerna, haha!


Kommentarer
Postat av: SuperSHEro

Snygg färg på fivefingrarna!

Vad är det för operation? (om du inte misstycker min nyfikenhet..?)

2012-02-29 @ 22:48:50
URL: http://supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0