Energigivande träning...

Idag blev en sådan där riktigt bra dag, efter att ha börjat lite skakigt. Mannen och jag drog ut lillpajken i blåsten och knatade 6km i kylan på förmiddagen. Solen må skina, men varmt är det då inte! Hade jag varit smart så hade jag passat på att fota lite, men jag hade fullt upp med min snoriga näsa och solskenet som stack i ögonen, haha!

Lunch som vanligt, vääldigt inspirerande fisk i paket med buljongkokt blomkål. Känn hur det vattnas i smaklökarnas krukor! Inte det? Märkligt, hehe... Imorgon blir det kinamat och då är veckans tre fiskluncher bortglömda! Iallafall. Vi passade på att gå båda två på yngsta tjejens utvecklingssamtal. Det lät ungefär som vi trodde, jätteglad, trivs jättebra, aldrig ledsen, snäll och hjälpsam. Märkligt att det inte var en enda negativ grej...

På eftermiddagen drabbades jag det berömda suget. Mensgodissuget. Vad som helst, bara det inte är det nyttiga jag brukar äta. Efter en mycket givande smskonversation med en av de bästa, så insåg jag att det var lika bra att släppa efter. Ge kroppen vad den vill ha! jag äter nyttigt vid varje måltid, i stort sett hela dagen. Kilona kommer inte att kasta sig på mig och gjuta sig fast bara för att jag unnar mig ett par frallor och choklad när jag har mens. Alternativet hade varit att vänta tills på fredag, när jag brukar unna mig något jag är extra sugen på, och sedan gått loss på varenda snacks och godishylla i hela den lokala livsmedelsbutiken. Så jag cyklade till ica och handlade. Passade på att hämta ut mannens 35års present, bara för att upptäcka att jag måste slå in den, på icas postdisk, och sedan frakta hem den i cykelkorgen. Som naturligtvis är alldeles för liten, hehe! Men hem kom jag och paketen med!

Eftermiddagen avslutade med dubbelpass i Mötesplats. En halvtimmes spinning, idag hade jag fem tappra själar med, varav två var killar från handbollen som fick svettas lite de med. Sedan hade Jenny och jag vårat onsdagspass, tuff styrka med explosivitet! Svettigt brukar det bli, så även idag! Jag blir så glad av detta pass, och våra deltagare. Inspiration!

Sedan knatade jag hem, matade och vyssade lillpajk, duschade, tryckte i mig te, två frallor, en påse lösgodis och nu tvingade jag nyss min man till att göra en kopp till åt mig, hehe... Jag orkar inte lyfta röva, hehe!

Fick hem lånepapper att skriva på idag! De är påskrivna och klara, ska bara kompletteras med ett bankpapper, men vår bank var ju stängd idag, och imorgon är jag ju inte hemma. Snark. Det får väl bli på fredag då, om jag inte hinner med det imorgon.

Ikväll har jag slösurfat, det brukar jag ju roa mig med. Det handlar dock nästan alltid om träning. Idag har jag hittat träningskläder! Jag älskar Stella McCartneys träningskläder från Adidas! Har tre måstemåsteha! Följande;








Ge mig en fet plånbok, tack! Eller, så kan man bara köpa dessa tre plagg till mig direkt! Hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0