iPhone...

Går igenom bilderna i min mobil och inser att det är mest mat, träningskläder, tidskrifter, böcker och sånt hälsosamt som jag fotar. Jag tror t.o.m att det kan vara oavgjort mellan dessa saker och barnen. Det är nästan lite pinsamt, träningen har tagit över! Haha!
Insåg på spinningen idag att det måste bo ett fitnessmonster i min byrålåda, för jag är inte samma person med träningskläderna på som utan. När dessa kläder sitter på så är jag mycket mer driven, självsäker och ständigt på g. Det är väldigt sällan som jag är på dåligt humör eller omotiverad när jag har träningskläderna på, även om det med inträffar med ibland... FitnessFia med träningskläderna på, vanliga Fia med vanliga kläder på, haha!

Spinning var det idag ja. Gick dit tidigt för att försöka få till mitt onsdagspass med en annan skiva, men det sket sig. Jag har ju gått på pass med denna musiken på, och jag kan helt enkelt inte få det att fungera då. Jag har det passet i ryggraden, och det verkar helt omöjligt att få bort. Så, jag gör ett eget pass till imorgon. Jag kände ändå att spellistan behövde bytas, då kan jag lika gärna göra det till imorgon, så kanske det blir av med!

Spinningen var bra, Anna är en sjukt bra instruktör och jag fick mina favoritlåtar på slutet precis som vanligt, hehe! Kom upp i 97-98% av maxpuls på sista jobbiga låten, så jag hann känna att jag levde idag med!

Eftersom jag började inlägget med tal om min iFåån, så avslutar jag med några bilder från den, så kanske ni förstår vad jag menar, hehe!


Lunch!


Mellanmål!


Böcker!

Ja, ni ser ju. Nu har min dator segat ihop totalt, fick försöka två gånger på varje uppladdning för att bilderna skulle funka, snark! Nuuuuu teeeeee i fotöljen, jao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad god den där maten såg ut :D MUMS!"

2012-04-06 @ 11:19:11
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0