Jaaaaa!!!!!

Vågen visade bra resultat imorse, bara 1.4kg kvar till målvikten! Blev nyfiken och var tvungen att ta fram måttbandet. Det visade sig att jag idag har ett midjemått som är 3cm mindre än vad jag hade när jag plussade med lillpajken! Helt sjukt! Att det kan lossna bara så där, haha! Var tvungen att glädjefnattsmsa bästaste vännen och smitta henne lite, hihi...
Senare på dagen kollade jag postlådan och hittade ett brev med beskedet "Ja, ditt lån har gått igenom och dina pengar har satts in på ditt konto" Wohooo! Nu infinner sig ju omedelbart shoppingsuget. "Du måååste handlaaaaa!!" Men jag får helt enkelt stå emot. Har en hel drös med skulder som ska betalas först och främst, osså operationen med så klart!

Under promenaden till ica och bvc i förmiddags räknade jag ut att jag nu har 0.8kg kvar innan jag gått ner 25kg! Fast att det naturligtvis är jättekul, så kan jag inte vara riktigt nöjd med att jag vägde så mycket från början... Aldrig mer, säger jag bara! Och nu ska vi ju inte ha fler barn heller, så där försvinner den ursäkten!

Åh! Fint väder är det med, jag är på sjukt bra humör! Hade det inte varit för passet jag ska hålla ikväll så hade jag lätt gett  mig ut på långlöparrunda. Men, nu har jag 30 minuter spinning följt av 60 minuter explosiv styrka att instruera, och då finns det inte utrymme för någon löpning... Det är ju en dag imorgon med, och förhoppningsvis har jag vädret på min sida då med.

Ny musik blir det till spinningen ikväll med, så himla trevligt! Ut och sug i er dagens sista solstrålar nu!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

När operationen är gjord och resultaten på plats mååååste vi handla, hihi :) Gbg here we come!



Och jag förstår helt vad du menar. När jag inser att jag låtit mig själv väga så mycket som jag gjorde innan blir jag rasandes arg :(

2012-03-15 @ 09:45:40
Postat av: Fian

Wohord! Det blir efter er utlandsresa då :) Och fast att du då bor Kalmar så kan vi åka samma tåg, haha!

2012-03-15 @ 12:31:41
URL: http://justgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0