Bildregn!

Ja, efter drygt en vecka i tvfotöljen och sängen, vilandes, är det väl dags för lite bildbevis!

Börjar med förebilder och räknar neråt.


Från sidan, och jag anstränger mig för att hålla in magen, det blir inte bättre än så här helt enkelt.



Rakt framifrån, med avslappnade magmuskler.



Från sidan, helt avslappnad.



Morgonen efter operationen! En helt del bristningar finns fortfarande kvar, men dem kan jag lätt leva med! Ny navel och väldigt svullen.



Väldigt tjusig pose när mamma och pappa kom och hämtade mig på tisdagen, dagen efter operationen.



Planterad i fotöljen hemma, iförd dubbla gördlar (kaninteandas-varning på det!), ett dygn efter operationen.



Kvällssvullen mage, tre dagar efter OP.



I halvkroppsgördeln, fem dagar efter OP.



Kvällsluftning, fortfarande dag fem.



Åtta dagar efter OP! Helt plötsligt ser mina lår helt sjukt muskliga ut, haha! Åh, fina magen! Hehe!



Och från sidan. Fortfarande massor av svullnad, men jag är så nöjd! Redan nu, hur blir det sen då, när svullnaden har lagt sig undrar jag?


Lägger upp fler bilder från kliniken en annan dag. Svullen mage, måste vila. Plus grinig son, honom kan man inte ignorera!

Kommentarer
Postat av: Hannie

ÅhmenherreJÖSSES vilken skillnad människa!!! :O Jag visste att det skulle bli skillnad eftersom en OP inte är nått man går igenom bara för att "slimma till lite", men satan vad grymt det blev! Och ja, låren ser ju sinnessjukt biffiga ut med den nya magen till istället för den gamla. HEJA DIG, verkligen! Vilken grej! :DDD Så himla glad för din skull! Det måste ju bli tusen gånger roligare för dig att träna nu när du kommer kunna se skillnad på HELA kroppen! Läk-kram! :) <3

2012-05-02 @ 16:31:48
Postat av: Sofi

WAAOOWW!

Det är fortfarande med blandade känslor jag läser. Är lite äckeläcklad av allt som har med sjukhus, doktorer och framför allt olika ingrepp att göra, men visst är det en enorm skillnad! Och vackert blev det såklart!!



Glöm bara inte att låta kroppen läka helt innan du sätter igång :)



Är gla för din skull! KRAM

2012-05-03 @ 20:11:32
Postat av: Becca

Såååååå jävla snyggt du!! :D Riktigt fin och stor skillnad :D Underbart :D FINALLY :D haha

2012-05-08 @ 16:49:51
Postat av: SaraH

WOW! Fan vilket fint resultat och vad du är vältränad :)

2012-05-25 @ 10:58:53
URL: http://nolltvåfyratre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0