Wow...

Det bloggas verkligen inte alls just nu. Jag som gick och hoppades att höstens deppighet skulle ge med sig efter julen, kunde knappast ha mer fel...
"Alla" andra verkar må askalas, medan jag själv bara går och väntar på den morgonen då jag inte orkar kliva upp ur sängen. Det är så jobbigt att må dåligt när jag vet att jag egentligen har det bra... Det är väl det som gör det så himla mycket mer jobbigt just nu, att jag vet att jag mår så här utan anledning, eftersom det är min sjukdom som gör det.
Jag hatar att må så här, jag hatar hur jag blir och jag hatar vad jag gör mot mina älskade närmaste när jag inte mår bra.
Jag vet inte hur jag ska få ett slut på det.

Kommentarer
Postat av: Soya (0243.se)

Kram

Svar: Tack!
Fian

2013-02-06 @ 23:29:33
URL: http://xn--nolltvfyratre-ufb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0