Uppdatering med bilder..

Här kommer nyare bild på "Tinnus"-tröjan. På fröken Lilleskrutt, som har tröjan på sig tills den står av sig själv, sedan i stort sett ser på när den torkar efter tvätt, och sedan använder den så fort den torkat :) Nöjd tjej, kan man få ett bättre betyg egentligen?



Lite suddigt blev det, men är man två år så kan man ju inte stå stilla i flera sekunder! :)

Nästa bild är på mig själv, kors i taket! :P
Mannen min fångade mig stickandes till bebis i soffan, samtidigt som jag tittade på lilleskrutt som berättade något fruktansvärt viktigt, som vanligt :)
Just här stickar jag en mössa, som blev lite stor, och därför inte fått nån alvgrodan-lapp än.. Den ligger i syskåpet och väntar på sin tur.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0