Förstorad nybebisbyxa..




Egentligen är man ju inte ny bebis när man har storlek 62, men jag fortsätter att kalla dem så ändå :)
Originalmönstret är från Ottobre, velouren från Hilco och NeaNobelle, trikån från E-Slöjd.
Byxorna har varit färdigsydda i en vecka, jag fick inte tummen ur till att sätta i tryckknappar förrän igårkväll. På tal om tryckknappar så måste jag snart fylla på lagret igen..

Passformen på dessa nya byxor är inte kontrollerad än, förlängde mönstret på egen hand, lät bredden vara samma som i 56, för Bums är en smalfis och jag tycker det är fint när det är lite tajtare :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh,vad fina!

Du, skulle man kunna beställa något från dig?

Jag ska ju bli monster igen om några veckor^^



Kanske du har något begagnat som du säljer?

2009-02-21 @ 11:32:13
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0