Vardag och amning.

Nu börjar det likna vardag hos oss osså. Vi börjar vänja oss vid att vara fyra i familjen, och det märker jag själv mest n'r pysselsuget börjar komma tillbaka :)
Just nu stickar jag lite på Lilleskrutts misslyckade kofta, som förhoppningsvis ska bli en lyckad kofta till Bums. Jag har även planer på att ta tag i lite sy veckan som kommer. Bums var ju 55cm lång när hon föddes, så alla fina bodysar jag sytt passar perfekt just nu, men lär bli för små om två veckor, och de inte redan är det, eftersom de har spenderat ett par dagar i tvättstugan :P Så, bodys i strlk 62 är planen, samt ett par byxor till båda flickorna.

Annars sitter jag mest i tvsoffan och ammar. Väldigt spännande :) Nu har snittet läkt ihop fint, så jag vågar mig t.o.m ut på promenader till ica.. Oooooh :D
Bortsett från förkylningen som alla utom Lilleskrutt drabbats av, så är det helt oki med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0