Tack!

Efter en total utmattning har jag slutat blogga. Men jag har inte slutat sy! Tvärtom, så har jag det senaste året nog sytt mer än någonsin innan. Om psyket hänger med så har jag planer på att bli bättre på att blogga igen. Det kanske blir ett inlägg i veckan, kanske mer, vem vet. Jag tänker ta det som det kommer.
Men, jag har inte missat kommentarer och mejl jag har fått! En del hejarop och en del frågor angående mönster. Till er som mejlat och frågat om mönster på olika saker jag sytt eller stickat, så är det tyvärr så att nu är det så länge sedan att jag inte minns vilka mönster jag har använt. Så nu när jag börjar om med bloggandet har jag tänkt vara mer noggrann med att skriva ut vilka mönster jag har använt!
Så, nya tag! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0