Gammalt alster..

I brist på sydda grejor, tid att sy och ork att sy, så här i jobb-och-influensatider, drar jag till med en gammal favorit!

Här har jag sytt om en av min mans älskade tee´s. Den var sönder, och eftersom han har hur många som helst, var han snäll och donerade ett par stycken till syverkstaden :) Jag gillar att återanvända plagg, då får man dessutom en chans att få helt egna plagg! Här är alltså mitt bidrag till Lilleskrutts losefit/baggylicious-garderob :)

image23

Alvgrodan goes ZooYork, framifrån.

image24

Och bakifrån.

Nu är det ett tag sedan jag sydde denna, så nu börjar den och övriga tee´s som jag sydde samtidigt, att bli för små.. Men så coola! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0