Spökfröinspirerade sparkisar.

Jag bara älskar Spökfrös kläder. Men det är ett sånt där märke som det aldrig blir av att jag köper något ifrån.
Så när jag fick hem den svarta trikån från E-Slöjd så tog jag mig till slut i kragen och ritade ett mönster på sparkbyxor.

Jag har använt mönstret på "gamacher" i storlek 56, från Hanne Meedoms 0-3 år.



Tyvärr kollade jag inte Spökfrös sida innan jag började, för efteråt insåg jag att det ska ju vara så mkt snibb i foten att man kan knyta den. Det går inte med dessa. Men de blev ganska söta ändå tycker jag :)

Här har vi även ett exempel på hur sparsam jag är med min e-Slöjdtrikå :)


Det gäller att inte slänga bitar man kan använda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0