Löjligt retro bralla

Jag använde Hanne Meedoms bok, och byxmönster i form 2 igen. Det verkar bli mallen här hemma nu :)
 
Resultatet blev dessa galna brallor! Tyget hittade jag på Emmaus, för 20kr. Har ungefär 50cm kvar skulle jag tro.
Resår i midjan och brun mudd i benslutet. Dessa blev väldigt bra, och jag lyckades få till dem utan jox. Jo, jag lyckades faktiskt med konststycket att klippa ut för mycket mudd, så varje bit var dubbelt så stor som den behövde vara, vilket jag inte märkte förrän efter att jag sytt ihop en :P Men det gick ju snabbt att lösa.

image16

Det var visst inte så himla bra bild :P Hon har alvgrodantröja på sig osså.

Vad tycker ni? För mycket mönster? Min mans första kommentar under sömnade löd "Nja, de är bättre på håll" :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Ursöta kläder, tycker inte alls att det är för mkt mönster.... När det gäller dessa färger och på barn så kan man gott överdosera lite granna :-)

2008-07-13 @ 18:19:34
URL: http://ninasyr.blogg.se/
Postat av: ellen

jag trodde att ditt barn var en kille :o

p.s fina grejer du gör !

2008-08-05 @ 14:40:10
URL: http://www.baraellen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0