Äntligen!

Lite sy!
Det har varit svacka i syendet här :P Jobbigt, jag får ju abstinens.. Och går resten av familjen på nerverna, misstänker jag :P

Idag har jag iaf fått ihop en kanintröja till Lilleskrutt. När jag klädde på henne inför dagis imorse, fick hon har en svart långärmad t-shirt som jag sydde förra veckan, obloggad än så länge. Hon blev jätteglad över den nya tröjan, och då fick jag lite dåligt samvete. Jag har varit dålig på att sy till henne den senaste tiden. Det är mest bebisgarderoben som fyllts på.
Så när jag hade lämnat Skrutten på dagis så cyklade jag hem och rev ut sygrejerna med en gång. En långärmad t-shirt till skulle det bli, och i mitt nya kanintyg dessutom. Hon har inte fått något i det tyget heller, skäms på sig mami! :P

Så, under förmiddagen knåpade jag ihop en långärmad tröja i Hanne Meedoms mönster, form 1 i storlek 98 eller 4 år.



Kanintyg från JnyDesign, benvitt med bruna kaniner, och illrosa trikå från E-Slöjd.

Halleluja för att få sitta ner och sy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0