Min nya arbetsplats!

Innan jag fick barn hade vi ett rum över på medervåningen, där hade jag min syverkstad. Sedan blev det tvrum, och jag fick dela rum med datorn på övervåningen. Sedan behövde Lilleskrutt ett eget rum, då åkte datorn ut i hallen och jag fick hålla till i en snedgarderob. Det höll inte särskilt länge, så jag fick ihop ett skåp på nedervåningen med mina viktigaste saker. Men varje gång jag skulle sy så fick jag vara på matbordet, vilket medförde att så fort det var mat eller bara mellanmål, så fick jag packa ihop mina saker och stuva in dem i skåpet igen. Dessutom hade jag tyger på fyra olika ställen i huset, och mina garner låg i en låda i hallen.

Nu har jag äntligen fått en egen arbetsplats!



Alla mönster, tidskrifter, böcker och allt småpill får plats! I backen har jag restgarner och i hattasken virkgarner.



Köpte två backa till garner, men insåg när jag började organisera att jag hade behövt fem! Jag hade verkligen underskattat mitt garnlager :P



Alla tyger på plats! Dessutom en avdelning till maskin och strykjärn.

Detta fick jag i en tidig födelsedagspresent av min man. Är han inte bäst? :D

Kommentarer
Postat av: anna

så fint och skönt att ha ett eget jobbställe liksom :)

2009-12-08 @ 19:01:44
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0