Kära läsare!

Ni är inte bortglömda :) Och jag har inte slutat pyssla, jag har bara börjat föredra att föredra stickning :) Dessutom är jag väl knappast världsbäst på just det, så det tar sin lilla tid allting.
Men! Jag har iaf stickat, fotat, skickat men ej bloggat, ett par strumpor! De fick liv genom en förfrågan om bytesaffär. Så nu bort de hos Cmig´s Lotten, medans jag fick finfina plagg till mina barn i utbyte :) Bilder kommer, kameran är inte tömd än :P

Jag har osså börjat på mitt allra första, helt egenkomponerade mönster! Det ska bli handledsvärmare/torgvantar *skillnad?*, döpte efter mig själv och min klädstil. Ödmjukt, jag vet ;)
Än så länge är första värmaren stickad och den andra påbörjad. Då har jag stickat ett provex med, som inte ska användas :) Andra värmaren går mycket fortare att sticka, nu när jag inte behöver anteckna och ändra i det halvfärdiga mönstret hela tiden. Sedan återstår det att se om det blir något virkat på med, är lite sugen på det...

Har upptäckt att min blogg har börjat dyka upp på andra handarbetsbloggandes länklistor! Så otroligt roligt!

Om knappt två veckor drar en KAL igång, som jag har varit modig att bli med i. Detta ska bli mycket spännande :)

Hoppas på uppdatering här inom ett par dagar, det är ändå dags att tömma kameran :D

Kommentarer
Postat av: lisbet

Jag är ute och trillar runt för att hitta lite inspiration. Har aldrig varit in på din sida så jag sitter här och tittar och läser med stort nöje. Jag måste bara försöka att komma igen senare om jag minns länken. Underbar blog.



Lisbet

2010-03-31 @ 15:22:28
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0