Förkylt läge.

Jag är förkyld. Nått fruktansvärt. Stannahemmafrånjobbet-förkyld. Så illa är det.

Igår tog jag mig samman och fotade, packade och skickade två par raggsockar till min brudtärna :) Jag hoppas att de kommer fram som de ska, och att de passar. Det är alltid lite läskigt när man gör saker till andra...

Jag syr med, nu för tiden. Min man har blivit gammelfarbror, 33 år gammal :) Naturligtvis bestämde jag att vi minsann inte ger bort köpta bebiskläder, utan hemsydda! Vilken tur då, att jag var ute i tid med syendet. Eller inte. Namnlappar saknas, men är dock beställda. Tryckknappar är å andra sidan inte alls beställda, dessutom glömde jag helt bort att titta efter det när jag var i staden sist. Suck.

Jag har en del fotat som jag inte har bloggat om, och förhoppningsvis kan jag ta mig i kragen mellan träningspassen och blogga om något av mina alster...

Kommentarer
Postat av: Sofi

De passar perfekt och är helt underbara! TACK

2010-09-26 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0