Bloggintresset som dog...

Ja, bloggat har det inte blivit. Samtliga av mina bloggar har gått och självdött. Dåligt underhåll från min sida! Men pysslar har jag gjort! I somras kom huliganernas lillebror, Påjken, och även han skulle ju förses med Alvgrodankläder :) Nu var det ju ett tag sedan de syddes, och jag är inte ens säker på att allt finns fångat på bild, men ni får hålla till godo. Delar upp det på några inlägg så kanske det inte blir så virrigt :P

Håll till godo!

Först ut, en liten skjorta till äldstingen Lilleskrutt. Hon fick välja fritt bland tygerna, och då valde hon det mest psykedeliska tygt hon kunde hitta, från Ikea. Skjortan är sydd i en modell från Elsebeth Günthers  Barnkläder.


Nu verkar det som om bilden kom på sniskan, men det får ni leva med. Ungen nöjd-mamman nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0