I´m awake.

Jupp. Jag har förträngt min motionscykel hela helgen, så idag steg jag upp "tidigt" för att klämma in den i det späckade mammaschemat..

Nu har jag iaf fått i mig frukost. Ska ha en paus med, sedan är det bara att kräla ner i källarn till cykeln. Att det ska vara så svårt att komma igång! Det är ju najs att motionera, och när jag väl kommer igång är det alltid kul. Har ju hellre ont av träning än ont för att jag inte tränar.. Det du! :P

Aimée har förresten fått tid till inskolningen nu. 14 januari ska hon börja.. Gahaaaa!!!! Lilla ungen är visst inte så liten längre.. :P Men det kommer att bli kul. Skönt för Aimée att komma hemifrån lite, och skönt för mig att få några timmar för mig själv.

Nu. Träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0