Müslifrukost..

Dagen efter.
Igår fick vi åka in till stan igen. Tfans föräldrapeng krabbade lite, och till sist kom det fram att man visst var tvungen att vara inskriven på arbetsförmedlingen... Kunde de inte ha kläckt ur sig det från början?
 Så vi packade ihop oss hela familjen och gav oss iväg. Resan in gick ganska bra. Aimée var inte riktigt så uttråkad som hon brukar bli. Medans Tfan var inne på Arbetsförmedlingen där vi började dagen, så knatade Aimée omkring och upptäckte världen :) Vi gick bort till Bike4Fun med, hittade en söt mössa till Aimée, men hon sprang som en galning så jag glömde bort att köpa den.. :P

Hann med en del julklappar med. Har nu börjat på pappa Uffes klapp med. Tfan köpte till Aimée.. Sedan var jag på H&M och bytte en mössa åt Tfans bror. Hittade juloutfit till Aimée med. Förra julen hade hon inget speciellt, och det blev lite tråkigt. :) Så i år blir det klänning och strumpbyxor.

Köpte dubbelhäftat vlesiline med, så att jag kan göra aplikationer på kläderna jag syr. Det börjar bli dags att börja nu. Ska måla färdigt Aimées möbler först. Det går inte att ha två projekt igång samtidigt. Ska ju sy en del julklappar. Det är tre barn som ska få... Det blir minst sex plagg.. Vojnevojne.... :P

Jag klippe Aimées hår i förrgår.. Äntligen! det var som svinto i nacken, det enda som funkade var inpackning, varje dag. Det kändes lite väl krångligt för en 20månaders.. :P Så klippt blev det, och jag blev faktiskt nöjd med resultatet. Var inte medveten om att jag kunde så bra :)

Dageb blir väl lugn. Ska till loppisen, ica och kanske gå en runda. Planerar att sitta på motioncykeln en stund, osså ska möblerna målas.

Men först ska frukosten ätas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0