Jobberbjudande..

Jo, förutom de vardagliga saker som rullat på under dagen, så har jag fått ett jobb... Vi var på ica och handlade, när Tfans arbetsgivare ringde. De skulle träffas för att skrivapå nått papper, och han var ändå på väg till ica, så vi sågs utanför. Vår kära vän Gustav har sagt upp sig från städjobbet, och nu undrade Tfans arbetsgivare om jag kunde tänka mig att prova på det istället. Jomenvisst. Prova kan jag ju göra.  :)
 Så imon ska jag ringa till kontaktpersonen jag har på F-kassan, när det handlar om aktiviteter, och prata lite. Sedan kommer väl antagligen hon ringa till arbetsgivaren, och sedan får vi se hur det utvecklar sig. Det handlar om sex timmar i veckan, ibland extra lägenhetsstädning.

Ska lösa med nya tider på dagis med i så fall.. Vad mycket det blev :P Jaja, det löser sig.

Just nu vill Aimée inte somna.

Kommentarer
Postat av: Hannie

GRATTIS!!! :DDD Vad roligt!

2008-02-03 @ 22:12:02
URL: http://cedella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0