dumma yggen..

Jag har jobbat idag igen. Inte bra för kroppen. Jag blir knäpp. Har två trappor kvar i A-mo denna veckan, tre i Ä-hult, sedan är det inte mer trappstädning denna veckan. Har fått klarteckan från VitaNova med, så den 9:e augusti börjar jag första passet på mitt nya jobb. Försökte få tag på m in handledare på F-kassan igår, men hon hade redan gått på semester, och kommer tillbaka 28 juli. Det får lösa sig..
  Försökte ringa barnmorskan med igår, men nu är det ju semestertider, så de har inte de vanliga telefontiderna. Tre timmar i veckan, alla på min arbetstid.. :P

Ska hämta på dagis nu. Får se vilket humör tjejen är på nu, när inte bästisen är där.. :P

En av mina favvobloggar joxar! Hanna! Varför funkar inte lösen? Bytt kanske? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0