Shopping :)

Tillbaka efter dagislämning.
Idag ska mamsen och jag tillm Kosta Outlet. Supernajs! Utan barn!! Helt otroligt :P Hon dyker nog upp när som helst, med Alfa, bästa hunden :)

Fick brev från F-kassan idag. Nu ska de sänka min ersättning till 75%. Do as you will, as I do not give a flack anymore :P Det värsta med detta tycker jag är, att man faktiskt inte motiverar människor till att jobba. Man kastar ut folk på ett jobb, bestämmer själv om det funkar eller inte, utan att ens kontakta arbetsgivare, och säger till de sjuka som tar en stor risk psykiskt med att börja jobba, att det viktiga inte är att tjäna pengar. Utan att jobba. Ska det inte löna sig att arbeta?
 Nu är det inte så att jag är en arg människa. Tvärt om, så har jag variten av dem så alltid varit nöjd med FK, och förstått att deras regler måste följas. Men nu tycker jag att det har gått för långt.

Nu kom mamsen. Jag ska byta om till en tröja som inte dryper av gravidsvett :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0