big girls...

Vardag igen. Ovanligt :P Jobbade igår. Började på en utflyttningsstädning som ska vara färdig den siste maj. Lika bra att börja i god tid, man vet aldrig vad som kan dyka upp.. Nästa vecka har jag t.ex en renoveringsstädning som ska göras på en dag. Samtidigt som trappstädningen ska skötas som vanligt. Jag trivs bra. Chefen har t.o.m skakat fram lite extra jobb åt mig, för han tyckte synd om mig när F-kassan drog ner min ersättning :P Det skulle troligtvis bli nån extra trappuppgång i sommar med...

Aimée sitter framför Tigers Film. Ovanligt, verkligen :P Nu heter allt och alla Pånken, eller pånten, som hon säger. Farfar-pånten var det igår :P
Hon laddar iaf inför dagis. De ska ha utedag idag. Storslaget :P Lite knas egentligen, om man jämför med förskolor och fritids som är ute hela dagarna, här firar de Förskolans Dag och då ska de vara ute.. Om det inte regnade förstås.. Jaja, det är ju bra att de får komma ut. Fast jag tycker att de kunde vara ute mer.. Men nu är det ju inte jag som bestämmer!
Idag ska de iaf knata ner till idrottsplatsen hela högen, och jag ska hämta Aimée där mitt på dagen.. Måste komma ihåg och fråga om de tar med hennes kasse och hjälm dit... Hmm..

Försökte ITuna lite musik innan, men det gick inte. Mitt konto är gjort på den gamla datorn och då godkänns bara köp från den. Vilket osså betyder att jag inte får in musiken på min Pod, eftersom jag har ställt in den efter nya datorn :P Tänk vad enkelt det hade varit om det var enkelt.. :P

Nu ska vi borsta tänderna och så.. Packa väska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0