Fredagsklipp...

Tappra själar som läser om mina stora ytterplaggsrelaterade bekymmer :)

Bums äter mellanmålssmörgås, och Aimée själper till :P Jag har hunnit med en dusch, medans tjejerna lekte på Aimées rum. Om en knapp timme ska vi vara hos frisören och bli klippta. Aimée och jag alltså, Bums har ju fortfarande bara bebisfjun på skallen :P Det ska bli trevligt att få gjort iaf, jag har inte varit hos frisören sedan... Innan jul :P My, oh my...


Imon blir det lite kalas här hemma. Tfan ska firas, Svärmor och Lasse och mina föräldrar kommer. Lite lagom. Mamma och pappa kommer på förmiddagen, för de ska ner på Inredningsteknik för att kolla på köken han har där, sedan blir det man framåt 14:00.

Idag verkar det lugnt. Solen skiner igenom lite grann, ungarna verkar rättså samlade :) Har lovat Aimée att vi ska handla fredagsgodis efter att hon klippt sig, så jag försöker knåpa ihop en lista till ica. Måste hitta på nån middag med. Dåligt med inspiration till det så här en fredag. Tänker mest på allt onyttigt jag ska trycka i mig ikväll :P Well, well, det löser sig nog, ska vi se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0