Ingen vanlig tisdag!

För idag är det Tfans födelsedag! Grattis på älsklingen, som just nu är på jobbet :)

Kom iväg på en halvtimmes spinning följt av en timmes bodypump igår kväll. Det var precis vad jag behövde. Satt vid tv:n och stickade ett par timmar innan Bums fick välling och jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Var helt slut efter träning och tråkiga brev :P

Ungarna var snälla igår :) Aimée hade lite helgbaksmälla tror jag, och spenderade största delen av dagen under en filt i soffan :P Bums var uppe tidigt på morgonen med, så hon sov nästan tre timmar mitt på dagen.

Hon var uppe 05:20 idag med, så det börjar dra ihop sig till vila för henne nu med. Hon har fått gröt och har röjt runt på nedervåningen nu. Hon njuter av att gå leka ifred, utan storasyster i hälarna :) Idag har hon fullt upp med dragkedjan i sin heldress med :)

Fick en kommentar på gårdagens inlägg, utan nån adress, så jag svarar väl på den här då. Läkarna jag har är inte oroliga för mina barn. Jag hade varit i kontakt med psykvården i sju år innan jag fick första barnet, och all min utveckling har gått framåt sedan jag blev gravid första gången. Barnen är det som får mig att stiga upp jobbiga dagar, jag vet att jag måste ta hand om dem och att de måste må bra. Våra barn är det som fått mig att bekämpa alla psykiska problem jag dras med. Tjejerna har är alltid rena, påklädda, mätta i magen och båda är väldigt säkra i sig själva. Dessutom har jag nära kontakt med bvcsköterskan i byn, som är väl införstådd i min problematik. Barnens pappa och jag är dessutom gifta, och vi hjälps åt med barnen, som man borde när man har familj ihop.
Jag skulle vilja sammanfatta det med att vara mamma är det enda jag känner att jag är riktigt bra på :)

Nu vill Bumsen vila!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis, grattis!

2010-03-09 @ 17:56:56
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: leila

måste tacka för ditt svar läkarna värka ju knäppa du värka göra ett jättebra jobb tycker du borde öppna eget och sy och sticka dina kläder du kan verkligen sånt

2010-03-10 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0