Länge sedan...

Jag har jobbat, långpass dessutom. Helt oki denna helgen. Kom på lördag eftermiddag, till en halvdöd Tfan som gick och lade sig så fort jag satte ner väskorna på golvet i stort sett. På söndagen bytte jag typ 10 bajsblöjor på sex timmar. Under natten till måndagen fick jag resten av familjens magbacill, kräk, feber, ont i hela kroppen osv. 
Nu har jag repat mig, men det är ungefär allt som hänt de senaste dagarna. Sov i stort sett konstant fram till 16 igår, missade mitt styrkepass :(

Idag är Aimée sitt vanliga gnälliga jag. Det är precis vad mitt tålamod och min hjärna har lust med så här direkt efter flunsan :P Jävla bajs. På tal om det, så verkar det vara dags att byta en blöja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0