Ruskig måndag.

Helt vanlig novembermåndag :P Kallt och eländigt.

Jag har varit på ica med ungarna, men det sammarfattar min dag, överanstränger mig knappast :P Nu väntar jag mest på att Tfan ska komma hem och göra mig sällskap. Förra veckan tog han ut några dagars föräldraledigt, så nu har jag ju hunnit vänja mig vid att han är hemma. Bara för det så går denna måndagen superlångsamt :P Han ska jobba vanliga tider idag, så han kommer hem framåt fyratiden. Sedan vid fem ska jag ner till dagis för det årliga julpysslet, där vi föräldrar pysslar ihop en julklapp till våra barn. Min plan är att hinna pyssla färdigt innan 18:30, för då är det body pump, och det vill jag gärna gå på. Jag får väl gå på pysslet i träningskläderna :)

Igårkväll hade Tfan och jag filmkväll med novembers första chips :) Så idag är jag helt uppblåst och eländig :P Jag får skylla mig själv :) Men gott var det.

Ungarna är ute och leker, alldeles tyst inne. Det är inte ofta. Måste kolla ut ibland för att se så att de fortfarande är på tomten... Fast de går aldrig hemifrån, mycket märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0