Trivsam tisdag..

Igår snöade det här, massor. Så nu är det alldeles vitt utanför :)
Jag tvingade hit mamsen i snöovädret för att passa Bums. Jag skulle till frisören för att permanenta håret. Förutom att det luktade hemskt så var det en trevlig upplevelse. Det var tur att mamma kunde passa Bums, för det hade aldrig gått att ha med henne på det. Aimée kunde sitta fint i sin vagn och äta russin när jag klippte mig, men det kan inte Bums. Hon har inte det tålamodet i kroppen :)
 Fint blev det iaf, men jag fick inte ha mössa på mig så vädret var inte min bästa vän när jag skulle hämta Aimée efter dagis. Osså fick jag inte tvätta håret första dagen, så efter kvällens spinningpass var det bara att härda ut med sitt svettiga hår :P

Runt halv tio på kvällen kom Ela och Becca förbi och kollade in frisyren, drack te och pratade. Det var på tiden. Det behövdes.

Idag är dagis stängt, så jag är hemma med huliganerna. Har planer på att gå till biblioteket och sedan till ica. Ikväll har jag core och zumba, sedan är träningsveckan över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0