Förkylning..

Bums och jag var inne i Växjö med Ela i tisdags. Det var najs. Ela och jag investerade i nya träningsskor. Jag köpte ett par EasyTone att ha på all inomhusgympa jag går på. De är både sköna och rätt snygga.. Eller ja, knasiga så attde blir snygga :P Så fort de kom på och jag reste mig upp, så kändes det med en gång att min hållning blev bättre. Rak i ryggen! :)
Hittade en vinterjacka med, ett linne och byxor att ha på träningen, osså hjälpte Ela mig med att hitta rätt smink. Tack! Så nu är jag pank, typ :P Bra jobbat!
Vi åkte buss både dit och hem, och på vägen hem hade busschauffören fått nippran så han hade airconditionen igång. Både Ela och jag blev täppta i näsan, och på kvällen bärjade jag känna mig förkyld. Tack så mycket! Modig som jag var gick jag ändå på mitt spinningpass på kvällen :)

Igår tog vi det lugnt. Aimée var på Draken, Bums och jag hade sällskap av Becca en stund mitt på dagen. Sedan avslutades dagen med ett Zumbapass, snorigt och svettigt :) Passade på att förpacka och skicka Sofis raggisar som äntligen blivit färdiga, och jag hann lägga ut tre plagg på tradera.

Idag känner jag mig lagom fräsch. Unnade mig en tallrik glass igårkväll, och den gär sig påmind idag. Magen är inte vad den brukar. Nu blir det strama tyglar på gottefronten i helgen. Dags att ta sig samman. Igen :P Pläh, jag känner mig så omotiverad. Men så är jag ju förkyld. Imon ska jag jobba med. Puh! Hoppas att jag har piggnat till tills dess, har ingen större lust att smitta ner någon..

Nu ska jag häva mig i soffan med Bums. Hon har redan satt sig :) Undrar hur stor chans det är att hon vill sova middag idag? Skulle behöva det själv känner jag :P Vi får väl se...


Kommentarer
Postat av: Sofi

Wiiie! Jag längtar efter raggisarna!



Hoppas du blir pigg snart också. Inte kul att vara sjuk:(

2010-09-23 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0